مشکلات اقتصادی بر عهده مسئواین و بی‌تدبیری آنها است|مسئولین فقط در انتخابات مردم دارند

امام جمعه موقت جهرم گفت: تنها بخشی از مشکلات اقتصادی وابسته به تحریم‌ها بوده و ما بقی بر عهده مسوولان و بی‌تدبیری آنها است.
کد خبر: ۷۶۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 12 July 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد مصلی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با تاکید بر اینکه مسوولان در رفع گرفتاری‌های مردم تلاش کنند، اظهار داشت: مردم بصیر کشور می‌دانند که رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است و تنها بخشی از این مشکلات وابسته به تحریم‌ها بوده و ما بقی بر عهده مسوولان و بی‌تدبیری آنها است.

امام جمعه موقت جهرم با گرامی‌داشت روز عفاف و حجاب نیز گفت: حجاب مطابق با فطرت الهی است؛ چنانچه انسان‌ها در این زمینه اندکی تفکر کنند به آثار و ویژگی‌های حجاب و عفاف دست پیدا کرده و آن را جزو ضروریات زندگی خود می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به ویژه نسل جدید توجه شود، تاکید کرد: دشمن درسال‌های اخیر به تدریج بی‌حجابی را در کشور علنی کرده و در شهر جهرم نیز مسئله حجاب و عفاف باید به جدیت پیگیری شود.

مصلی‌نژاد با تاکید بر اینکه آرایش‌های غلیظ، لباس‌های بدن نما، قلیان کشیدن دختران، بزک کردن مردان، دوچرخه‌سواری و موتورسوای بانوان از جلوه‌های بی‌بندوباری در جامعه است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر علنی از وظایف مسوولان است.

وی اضافه کرد: از فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و دادستان شهرمان که داعیه‌دار پاسداری از ارزش‌های اسلامی و مدعی‌العموم است می‌خواهم هر چه زودتر اقدام سنجیده و عملی برای پاسداری از مسئله حجاب و عفاف در سطح شهرستان انجام دهند.

امام جمعه موقت جهرم به ضرورت برخورد مناسب با افراد بد حجاب تاکید کرد و گفت: ما با دهن کجی به حجاب مخالفیم و مبارزه با بی‌حجابی باید سنجیده و فراگیر، کارساز و حساب شده باشد.

وی با تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: شخصیت والای امام رضا(ع) به گونه‌ای است که در روایات اهل‌بیت(ع) کلمه پاره تن پیامبر(ص) تنها در وصف دو نفر از ائمه آمده که حضرت زهرا(س) و امام رضا(ع) است.

مصلی‌نژاد ادامه داد: عفو و گذشت، تواضع و فروتنی، بخشش و سخاوت، همدردی با مردم، رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم و... از ویژگی‌های حضرت امام رضا(ع) بود.

وی با اشاره به اینکه مردم و مسوولان از سیره و منش امام رضا(ع) درس و الگو بگیرند، بیان کرد: مسوولان نه در ایام انتخابات بلکه در همه حال باید مردم‌دار باشند.

مصلی‌نژاد با اشاره به روز گفت‌وگو و تعامل سازنده با جهان در هفته آینده، گفت: انتقال پیام حق اهل‌بیت(ع) و مکتب تشیع جلوه تعامل سازنده با جهان است.

خطیب جمعه موقت جهرم همچنین گفت: در هفته پیش رو روز بهزیستی و تامین اجتماعی داریم که این ارگان‌ها در خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه افراد آسیب‌دیده تلاش دارند که جا دارد از این کوشش‌ها قدردانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار